Rodzice pomagają podopiecznym Banków Żywności
Warszawa, 21 czerwca 2016 r. – Niemal dwie trzecie dorosłych regularnie korzysta w Polsce z Internetu . Szczególnie aktywną część tej grupy stanowią mamy dzieci w wieku 0-3 lat – z sieci stale korzysta aż 90% z nich . Właśnie do rodziców najmłodszych dzieci skierowana jest akcja „Mamy! Pomagamy”, zorganizowana przez NUTRICIA i Allegro. Partnerem akcji jest Federacja Polskich Banków Żywności. W jej ramach rodzice i opiekunowie będą mogli wesprzeć najmłodszych podopiecznych tej organizacji pożytku publicznego poprzez zakup produktów na charytatywnych aukcjach.
2016-06-21, 08:57

Warszawa, 21 czerwca 2016 r. – Niemal dwie trzecie dorosłych regularnie korzysta w Polsce z Internetu[1]. Szczególnie aktywną część tej grupy stanowią mamy dzieci w wieku 0-3 lat – z sieci stale korzysta aż 90% z nich[2]. Właśnie do rodziców najmłodszych dzieci skierowana jest akcja „Mamy! Pomagamy”, zorganizowana przez NUTRICIA i Allegro. Partnerem akcji jest Federacja Polskich Banków Żywności. W jej ramach rodzice i opiekunowie będą mogli wesprzeć najmłodszych podopiecznych tej organizacji pożytku publicznego poprzez zakup produktów na charytatywnych aukcjach.

Federacja Polskich Banków Żywności wspiera żywnością najbardziej potrzebujących. Tylko w 2015 roku, wspólnota 32 Banków Żywności przekazała ponad 146 000 ton produktów spożywczych na cele społeczne udzielając pomocy 2 milionom osób, w tym żyjącym w niedostatku mamom i ich dzieciom[3]. Banki Żywności część swych zadań realizują wirtualnie – już teraz, dzięki akcji „Mamy! Pomagamy”, rodzice niemowląt i małych dzieci będą mogli pomóc zarówno sobie, jak i jej małym podopiecznym za pomocą kilku kliknięć.

„Wciąż zachęcamy Polaków do udzielania pomocy online, w działaniach tych często wspierają nas firmy. Właśnie taką  akcję organizujemy wspólnie z NUTRICIA i Allegro. Umożliwi ona udzielenie przez Banki Żywności pomocy kobietom będącym pod opieką domów samotnej matki” - mówi Marek Borowski, Prezes Federacji Polskich Banków Żywności.

 Jak wziąć udział w akcji:

  1. Wejdź na allegro.pl.
  2. Wybierz produkt, który chcesz przekazać na rzecz Federacji Polskich Banków Żywności.
  3. Dokonaj zakupu, postępując zgodnie z instrukcjami na stronie.

„Platformę mamypomagamy.allegro.pl stworzyliśmy, aby wesprzeć Federację Polskich Banków Żywności. Tylko w ubiegłym roku NUTRICIA przekazała Federacji ponad 92 tony żywności. Teraz chcemy wzmocnić to działanie poprzez zaangażowanie rodziców, którzy biorą udział w naszych akcjach konsumenckich. Od 8 czerwca, na specjalnych aukcjach na platformie mamyoszczedzamy.allegro.pl, zainteresowani mogą korzystać ze zniżek na wybrane produkty z portfolio NUTRICIA. Oferta promocyjna zwiększa się wraz z ilością osób odwiedzających stronę. Wraz ze startem akcji „Mamy! Pomagamy”, przeglądający zniżki rodzice i opiekunowie mają dodatkowo możliwość pomocy dzieciom” – mówi Jacek Goryszewski z działu e-commerce NUTRICIA.

Udostępniając stronę mamypomagamy.allegro.pl znajomym i przyjaciołom, każdy rodzic zwiększa zasięg potencjalnej pomocy udzielonej małym podopiecznym Federacji.

Regulamin akcji dostępny jest tutaj.

[1] Przynajmniej raz w tygodniu. http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2015/K_090_15.PDF

[2] Badanie TNS na zlecenie NUTRICIA na reprezentatywnej grupie matek z dziećmi 0-36 miesięcy, 2013 r.

[3] http://www.bankizywnosci.pl/

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Wacnik
Account Executive
Alert Media Communications
506 051 916
22 546 11 24
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.