Warszawa, 21 czerwca 2016 r. – Niemal dwie trzecie dorosłych regularnie korzysta w Polsce z Internetu[1]. Szczególnie aktywną część tej grupy stanowią mamy dzieci w wieku 0-3 lat – z sieci stale korzysta aż 90% z nich[2]. Właśnie do rodziców najmłodszych dzieci skierowana jest akcja „Mamy! Pomagamy”, zorganizowana przez NUTRICIA i Allegro. Partnerem akcji jest Federacja Polskich Banków Żywności. W jej ramach rodzice i opiekunowie będą mogli wesprzeć najmłodszych podopiecznych tej organizacji pożytku publicznego poprzez zakup produktów na charytatywnych aukcjach.
Federacja Polskich Banków Żywności wspiera żywnością najbardziej potrzebujących. Tylko w 2015 roku, wspólnota 32 Banków Żywności przekazała ponad 146 000 ton produktów spożywczych na cele społeczne udzielając pomocy 2 milionom osób, w tym żyjącym w niedostatku mamom i ich dzieciom[3]. Banki Żywności część swych zadań realizują wirtualnie – już teraz, dzięki akcji „Mamy! Pomagamy”, rodzice niemowląt i małych dzieci będą mogli pomóc zarówno sobie, jak i jej małym podopiecznym za pomocą kilku kliknięć.
„Wciąż zachęcamy Polaków do udzielania pomocy online, w działaniach tych często wspierają nas firmy. Właśnie taką akcję organizujemy wspólnie z NUTRICIA i Allegro. Umożliwi ona udzielenie przez Banki Żywności pomocy kobietom będącym pod opieką domów samotnej matki” - mówi Marek Borowski, Prezes Federacji Polskich Banków Żywności.
Jak wziąć udział w akcji:
- Wejdź na allegro.pl.
- Wybierz produkt, który chcesz przekazać na rzecz Federacji Polskich Banków Żywności.
- Dokonaj zakupu, postępując zgodnie z instrukcjami na stronie.
„Platformę mamypomagamy.allegro.pl stworzyliśmy, aby wesprzeć Federację Polskich Banków Żywności. Tylko w ubiegłym roku NUTRICIA przekazała Federacji ponad 92 tony żywności. Teraz chcemy wzmocnić to działanie poprzez zaangażowanie rodziców, którzy biorą udział w naszych akcjach konsumenckich. Od 8 czerwca, na specjalnych aukcjach na platformie mamyoszczedzamy.allegro.pl, zainteresowani mogą korzystać ze zniżek na wybrane produkty z portfolio NUTRICIA. Oferta promocyjna zwiększa się wraz z ilością osób odwiedzających stronę. Wraz ze startem akcji „Mamy! Pomagamy”, przeglądający zniżki rodzice i opiekunowie mają dodatkowo możliwość pomocy dzieciom” – mówi Jacek Goryszewski z działu e-commerce NUTRICIA.
Udostępniając stronę mamypomagamy.allegro.pl znajomym i przyjaciołom, każdy rodzic zwiększa zasięg potencjalnej pomocy udzielonej małym podopiecznym Federacji.
Regulamin akcji dostępny jest tutaj.
[1] Przynajmniej raz w tygodniu. http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2015/K_090_15.PDF
[2] Badanie TNS na zlecenie NUTRICIA na reprezentatywnej grupie matek z dziećmi 0-36 miesięcy, 2013 r.
[3] http://www.bankizywnosci.pl/